Leder- og bestyrelsesdøgn 2020

24-10-2020 10:00 til 25-10-2020 11:00

Klit Division

Kom med i det blå cirkus med Klit Division!

NB. Arrangementet afholdes kun hvis de retningslinjer, som gælder fra myndighederne kan overholdes.


Klit Divisions Leder- og bestyrelsesdøgn er stadig i støbeskeen til at blive afholdt i weekenden 24/10-25/10-2020.

Vi har foreløbigt den vedhæftede teaser-plakat, som kan ses her: Teaser


Som i kan se byder vi på en tur i det blå cirkus med smidige akrobater, stærke kvinder (og mænd), kloge elefanter og meget mere.

Leder- og bestyrelsesdøgn er en årlig begivenhed for alle "voksne" med tilknytning til Klit Division. Vi har fokus på tre ting:

  • At Udvikle
  • At Udrette
  • At Udskeje
For at dette skal lykkes har vi brug for så mange forskellige som muligt. DU er vigtig - Specielt hvis du er "ny"!
Vi gør alt hvad vi kan for at få så mange nye med som muligt. For ledere osv. i divisionen ser vi dette som det vigtigste arrangement at deltage i. Det gavner os alle at vi har en velfungerende division og det kan den ikke være uden din hjælp.

Alt det gør vi sammen på kryds og tværs af grupper og funktioner. Indholdet plejer at være lidt hemmeligt, men hvis man gerne vil vide mere om hvad der skal ske kan man altid henvende sig til dem, som arrangerer weekenden. Hvis er i tvivl, så spørg bare dem, som har været med i nogle år (f. eks. din gruppeleder, formand eller medleder).
Idéen er, at vi kommer igennem nogle af de ting, som er vigtige vi får talt om sammen - også selvom noget af det kan virke lidt "kedeligt", så forsøger vi virkelig at gøre det så sjovt som muligt at være med til.
Programmet følger nogenlunde denne skabelon:
 
Kl. 10:
Vi mødes et sted og bevæger os til stedet hvor vi skal overnatte. 
Undervejs kan der være indbygget opgaver/aktiviteter.
Der bliver selvfølgelig budt velkommen og orienteret nærmere om programmet.

Kl. 12.
Frokost - vi plejer at spise godt :-)

Kl. 13.
Aktiviteter der understøtter emnet for weekenden. 
Undervejs får vi udvikles os selv og divisionen. Vi får også næste års kalender på plads og der ud over vendt verdenssituationen. Der bliver også tid til kaffe, kage og sludder.

Kl.19.
Aftensmad - igen "noget godt".
Efter aftensmaden vil der oftest være et lidt lettere program og socialt samvær.

Kl ?.
Sengetid
Der er mulighed for at overnatte indendørs på en madras, man medbringer selv sovepose.

Kl. 8. 
Morgenmad

Kl. 9.
Aktivitet, vi har måske lidt opfølgning på dagen før samt evaluering

Kl. 10.
Pind-turnering
Det er her det afgøres hvilken gruppe, der får æren af at have "Den Gyldne Pind" det næste års tid. Læs reglerne på spilpind.dk. Hvis du bliver forvirret er der ingen grund til panik, det er lidt indviklet, men ret nemt når man først kommer i gang.

Kl 11.
Afslutning.

Har du spørgsmål må du meget gerne kontakte Martin, som er divisionschef (DC) i Klit Division. Enten på mail: mkn@thistedspejderne.dk eller på mobil: 51621341.

Arrangementet afholdes selvfølgelig under de retningslinjer, som gælder på tidspunktet for arrangementet. 
Da arrangementet er gratis koster det ikke noget at tilmelde sig. Hvis arrangementet bliver aflyst/flyttet får i besked så snart vi ved noget.
Samlet antal pladser: 50
Ledige pladser: 50

Tilmelding til dette arrangement lukker 19-10-2020 23:59

Hvor

Ørhagevej 150
7700 Thisted
Danmark
spejderpenge@gmail.com

Tidspunkt

Fra 24-10-2020 10:00
Til 25-10-2020 11:00

Arrangør

Klit Division