Generalforsamling

01-02-2023 17:00 til 01-02-2023 19:00

Struer Gymnasium

Familiespejder i Struerspejderne, Mikro i Struerspejderne, Junior i Struerspejderne, Trop i Struerspejderne, Ledere og bestyrelse

Hermed indkaldelse til generalforsamling onsdag d. 1. februar 2023 kl. 17.00

 

Generalforsamlingen er for hele familien, hvor vi starter med at spise pizza kl. 17.00

Kl. 17.30 er der film for børnene samt generalforsamling for forældrene og leder/bestyrelsen.

 

Dagsorden til generalforsamling (grupperådsmøde) for Struerspejderne.


Mødet afholdes: Struer Gymnasium, Jyllandsgade 2. Benyt hovedindgangen og der vil være pile til kantine F.

 


Dagsorden jf. Det Danske Spejderkorps’ vedtægter § 64

1.      Valg af dirigent og referent

2.      Fremlæggelse af bestyrelsens beretning .
– herunder opfølgning på arbejdet med den gældende udviklingsplan samt opfølgning på det arbejde, som bestyrelsen har udført på baggrund af rådsmødets tidligere beslutninger.

3.      Fremlæggelse og godkendelse af årsregnskabet for 2022.

4.      Fremlæggelse og godkendelse af (justeret) budget for indeværende år 2023.

5.      Fremlæggelse og godkendelse af budget for 2024.  

6.      Vedtagelse af kontingent(er) for det kommende år 2024.

7.      Behandling af indkomne forslag

Forslag sendes til formand Jesper Noe på mail: jespernoe@hotmail.com senest 2 uger før generalforsamlingen. 

 

Forslag fra bestyrelsen: 

Da vi påtænker opstart af Familiespejder har vi følgende forslag til kontingentsatser.

Afholdes der max 2 møder pr måneden skal kontingentsatsen være 60% af normal spejder-kontingent (pt kr. 300,-)

Afholdes der mere end 2 møder pr måned skal kontingentsatsen være det samme som for øvrige spejdere.

8.      Vedtagelse af udviklingsplan  
Dette punkt medtages kun ved vedtagelse af ny udviklingsplan. De år, hvor en udviklingsplan ikke er til vedtagelse, kan væsentlige ændringer af udviklingsplanen eller en helt ny udviklingsplan behandles, hvis der stilles forslag herom.

Udviklingsplanen fortsætter uændret.

9.      Fastsættelse af antal pladser i bestyrelsen.

10.  Valg til bestyrelsen (gælder for en toårig periode)
Valg af formand – Jesper Noe er på valg.
Valg af kasserer – konstitueret kasserer Annitta Hansen er på valg
Valg af menige medlemmer:

Forældre – Flemming Due er på valg (modtager ikke genvalg)

Forældre – nyt medlem

Unge spejdere (15-24 år) – vi har to tropsspejdere på 15 år.

Voksne spejdere (ledere) – Flemming Nielsen er ikke på valg

 

Suppleanter – forældre: gerne 2-3 personer.


11  Oprettelse af arbejdsudvalg.

Vi har mange forslag til arbejdsudvalg, det vil sige udvalg hvor få personer påtager sig en afgrænset opgave. 

Forslag til arbejdsudvalg: Sct. Hans-udvalg, hytteudvalg, udeareal-udvalg, gruppetur-udvalg, fælles juleafslutningsudvalg, festudvalg, PR-udvalg, udvalg for deltagelse i arrangementer i Struer-by, vedligeholdelse af gruppens materiel-udvalg og meget andet.

 

12 Valg af 2 revisorer og evt. revisorsuppleant  (gælder for en etårig periode)
Revisor Esben Jørgensen og revisor Jens Boye Rasmussen.

 

13 Valg af fem stemmeberettigede til divisionsrådsmødet  (gælder for en etårig periode)

14 Valg af to stemmeberettigede til korpsrådsmødet  (gælder for en etårig periode)

15 Eventuelt


Tilmelding til dette arrangement lukker 28-01-2023 23:59

Hvor

Jyllandsgade
Struer

Tidspunkt

Fra 01-02-2023 17:00
Til 01-02-2023 19:00

Arrangør

Struerspejderne