Grupperådsmøde

23-02-2025 13:00 til 23-02-2025 15:00

Åspejderne

Grupperådsmøde og fastelavn


ÅSPEJDERNE INVITERER TIL FASTELAVN OG GRUPPERÅDSMØDE 




En gang om året skal alle forældre, frivillige, spejdere og andre interessenter omkring Åspejderne mødes. Her skal vi omkring alt hvad der er sket det forgangene år. Forældrene skal hører om spejdermøderne, lejre, Åspejdernes økonomi, udvikling, fremtid og meget mere.

Imens i forældre hører om spejderlivet, er der i år arrangeret fastelavn for spejdere og søskende. 


Mødet er spejdernes svar på en generalforsamling, derfor skal vi også have valg til bla. bestyrelsen. Vi mangler pt en kandidat til formandsposten og en kandidat til en post som alm medlem af bestyrelsen.
Vores bestyrelsesarbejde er, som I kender Åspejderne, præget af et godt fællesskab med udvikling for øje. Der er en god stemning til vores møder, og vi holder kun de møder, der reelt er brug for.
Du er selvfølgelig også meget velkommen til at stille op uden at vide mere, men ellers er du også meget velkommen til at kontakte Margrethe eller Camilla og høre mere ganske uforpligtende. 


Mødet foregår på Åskolen/bålhytten søndag d. 23/2-2025 fra kl. 13.00 til senest kl 15. Tilmelding på medlemsservice, su. d. 17/2-2025, men gerne før af hensyn til indkøb. 


Evt. forslag der ønskes behandles på grupperådsmødet skal være vores formand i hænderne senest søndag d. 9/2 kl. 11.00. Forslag skal fremsendes på formand@aaspejderne.dk. Skulle der fremkomme forslag inden deadline vil disse sendes ud senest en uge før grupperådsmødet. 


Spejderhilsner

Åspejdernes bestyrelse 



DAGSORDEN FOR ÅSPEJDERNES GRUPPERÅDSMØDE 2025


Alle gruppens medlemmer indkaldes til ordinært grupperådsmøde (generalforsamling) d. 23/2-2025 kl. 13.00-15.00

Mødet afholdes på Åskolen, Brogårdsvej 4, 8362 Hørning


Dagsorden jf. Det Danske Spejderkorps’ vedtægter § 64


1. Valg af dirigent og referent

2. Fremlæggelse af bestyrelsens beretning

3. Fremlæggelse af årsregnskabet for 2024 til vedtagelse

4. Behandling af indkomne forslag

5. Fremlæggelse af justeret budget for 2025 til vedtagelse

6. Fremlæggelse af budget for 2026 

7. Fastsættelse af antal pladser i bestyrelsen

8. Valg til bestyrelsen 

9. Valg af revisor og evt. revisor suppleant (pt. mangler der en revisor)

10. Valg af fem stemmeberettigede til divisionsrådsmødet

11. Valg af to stemmeberettigede til korpsrådsmødet

12. Eventuelt







Tilmelding til dette arrangement lukker 17-02-2025 23:59

Hvor

Brogårdsvej 4
8362 Hørning
Danmark
42743516
Hej@aaspejderne.dk

Tidspunkt

Fra 23-02-2025 13:00
Til 23-02-2025 15:00

Arrangør

Åspejderne