Grupperådsmøde og spejderløb

27-03-2021 14:00 til 27-03-2021 14:55

Hardeknud Gruppe

Hardeknud Gruppe, Mikroer i Hardeknud Gruppe, Minier i Hardeknud Gruppe, Juniorer i Hardeknud Gruppe, Trop i Hardeknud Gruppe, Klan i Hardeknud Gruppe

Grupperådsmøde i Covid regi 2021

Gug, februar 2021 

 

Til forældre til medlemmer under 18 år, spejdere over 15 år samt bestyrelse i HardeknudMødet foregår 

 

Lørdag, d. 27. marts 2021, kl. 14.00 – 15.00 ved spejderhuset.  

Mødet foregår ude – stående om bålet med Corna afstand.  

Beretninger og regnskab bliver sendt ud inden mødet, så punktet er til spørgsmål. 

Børnene vil under mødet blive sendt på Corona venlig aktivitet. 

 

 

 

Grupperådsmødet er gruppens ”generalforsamling”, hvor der bl.a. aflægges beretning om arbejdet i 2020 og om hvad der venter i 2021. 

 

Vi håber, at rigtig mange forældre vil møde op til grupperådsmødet og støtte op om Hardeknud Gruppe. 

 

Dagsorden for grupperådsmødet: 

 

1.                                   Valg af dirigent og referent 

2.                                   Beretning fra bestyrelsen og gruppeledelsen herunder 

a.           Beretning fra bestyrelsesformand v/ Rasmus Lund Jensen 

b.           Beretning fra gruppelederne v/Susanne Dreisler og Susanne Egtoft Nielsen 

3.                                   Beslutninger om Hardeknud Gruppens fremtid 

a.           Gruppens udviklingsplan med hovedindsatsområder for indeværende år 

b.           Beslutninger i øvrigt om gruppens udvikling, spejderarbejde m.v. 

4.                                   Fremlæggelse og godkendelse af årsregnskab for 2020 og budget for 2021 

a.           vedr. Hardeknud Gruppe v// Linda Galberg 

b.           vedr. Wasa-Wasa hytten i Svenstrup v/ Linda Galberg 

c.           Vedtagelse af budget for 2021 samt fastsættelse af medlemskontingent for 2021 

5.                                   Behandling af indkomne forslag 

6.                                   Fastsættelse af antallet af bestyrelsesmedlemmer under hensyntagen til love for DDS §14.5 

Minimum 6 personer: Bestyrelsesformand, Kasserer, Gruppeleder + 3 medlemmer 

7.                                   Valg til Bestyrelsen (”vælges” for 2 år).  

a.           Bestyrelsesformand: Rasmus Lund Jensen (er valgt for 2 år) 

b.           Kasserer: Linda Galberg (er på valg - genopstiller) 

c.           Unge: Emma Kappel & Nicolai Storgaard Freundlich 

d.           Ledere: Susanne Dreisler og Susanne Egtoft Nielsen (er på valg - genopstiller) 

8.                                   Valg af revisor og revisorsuppleant (vælges for 1 år) Bestyrelsen foreslår genvalg af Maja og Karl Emils mor 

9.                                   Valg af gruppens 2 medlemmer til korpsrådet (vælges for 1 år) Bestyrelsen foreslår Emma Kappel og Nicolai Storgaard Freundlich. 

10.                                Valg af gruppens 5 medlemmer til divisionsrådet (vælges for 1 år) Bestyrelsen foreslår Sus D.,Christoffer Aaby Jepsen, Emma Kappel, Ole Høyer og Morten Netteberg  

 

Eventuelle forslag, der ønskes behandlet på grupperådsmødet skal være Bestyrelsesformanden i hænde senest 8 dage inden mødet. 

 

Regnskab og beretninger udsendes en uge inden mødet. 

 

 

På bestyrelsens vegne 

Med venlig hilsen 

 

Rasmus Lund Jensen (Bestyrelsesformand) 

Agrihøj 7, Visse 

9210 Aalborg SØ 
mobil: 30 22 46 45
 
e-mail: 
rlj@civil.aau.dk 

Samlet antal pladser: 25
Ledige pladser: 20

Tilmelding til dette arrangement er lukket fordi arrangementet er startet

Hvor

Vissevej 3C
9210 Aalborg SØ
Danmark

Tidspunkt

Fra 27-03-2021 14:00
Til 27-03-2021 14:55

Arrangør

Hardeknud Gruppe