Søledermøde marts 2016
18-03-2016 00:00 til 20-03-2016 00:00
Det Danske Spejderkorps
Søledermøde i Hvidovre 2016
Så er det atter tid til at tage til Søledermøde! Denne gang afholdes det af 4. Hvidovre, på Gungehusskolen i Hvidovre
Søa har igen lagt sig i selen for at lave et spændende program, der bla. indeholder en udflugt, workshop, valg til søa og selvfølgelig søa’s beretning og her er der rigtig mange spændende ting.
Mødet er i weekenden d. 18-20 Marts 2016 på Gungehusskolen i Hvidovre på adressen: Høvedstensvej 35 2650 Hvidovre.
Husk
- Sovepose, liggeunderlag – eller dyne hvis du er til sådan noget.
- Personligt grej
- Kontanter til baren
- Hvad du ellers mener at få brug for i løbet af weekenden..
Overnatning foregår på gulvet i klasselokaler, så husk liggeunderlag, luftmadras eller andet soveagregat.
Tilmelding foregår via Blåt Medlem, Gruppen debiteres 350,- kr. pr. deltager, som går til dækning af mødematerialer, kost & logi.
Hvem er på valg?
Dette søledermøde er et valgmøde, og der er 2 medlemmer af søarbejdsgruppen på valg. Det drejer sig om den ene formand (Jesper Olsen) og et menigt medlem (Ulrik).
Søa’s beretning:
Søa’s beretning indeholder igen i år en masse spændende og vigtige punkter.
- Bevilling fra Nordeafonden.
- Jolle projektet
- Bådbank
- Nye søledelseskurser
- Arbejdsstof
- Budget - hvad skal vi i 17?
- Relationer til DDS (orientering om mødet med korpsledelsen)
- Forsikringer
- Internationalt arbejde, herunder Eurosea
- Orientering om ny aftale med dds uddannelse
- Søledermødeworkshop
Foreløbigt program:
Fredag
Kl. 20.00 Hytten åbner
kl. 21.00 Hjemmesiden
Kl. 23.00 Reception for nye deltagere
Kl. 24.00 Natmad
Lørdag
Kl. 09.00 Morgenmad
Kl. 09.45 Morgensamling - inkl. landet rundt og information om valg
Kl. 10.00 Workshop om arbejdsstof ved dds program
Kl. 13.00 Frokost
Kl. 13.45 Opsamling på hjemmeside.
Kl. 13.30 Workshop om søspejd i fremtiden inkl. pause (2020 plan)
Kl. 17.00 Beretning fra søa
Kl. 19.00 Aftensmad
Kl. 20.00 Regionalmøder
Kl. 21.00 Aftenunderholdning (senest)
Søndag
Kl. 09.00 Morgenmad
Kl. 09.45 Morgensamling
Kl. 10.00 Valghandling
Kl. 11.00 Evaluering
Kl. 12.00 Frokost og farvel
Ændringer kan forekomme
For nærmere info eller spørgsmål kontakt Soa@list.dds.dk
Med søspejderhilsen
SØA