Søledermøde marts 2016

18-03-2016 00:00 til 20-03-2016 00:00

Det Danske Spejderkorps

Så er det atter tid til at tage til Søledermøde! Denne gang afholdes det af 4. Hvidovre, på Gungehusskolen i Hvidovre

Søledermøde i Hvidovre 2016


Så er det atter tid til at tage til Søledermøde! Denne gang afholdes det af 4. Hvidovre, på Gungehusskolen i Hvidovre


Søa har igen lagt sig i selen for at lave et spændende program, der bla. indeholder en udflugt, workshop, valg til søa og selvfølgelig søa’s beretning og her er der rigtig mange spændende ting.


Mødet er i weekenden d. 18-20 Marts 2016 på Gungehusskolen i Hvidovre på adressen: Høvedstensvej 35 2650 Hvidovre.


Husk

  • Sovepose, liggeunderlag – eller dyne hvis du er til sådan noget.
  • Personligt grej
  • Kontanter til baren
  • Hvad du ellers mener at få brug for i løbet af weekenden..


Overnatning foregår på gulvet i klasselokaler, så husk liggeunderlag, luftmadras eller andet soveagregat.


Tilmelding foregår via Blåt Medlem, Gruppen debiteres 350,- kr. pr. deltager, som går til dækning af mødematerialer, kost & logi.


Hvem er på valg?

Dette søledermøde er et valgmøde, og der er 2 medlemmer af søarbejdsgruppen på valg. Det drejer sig om den ene formand (Jesper Olsen) og et menigt medlem (Ulrik).


Søa’s beretning:

Søa’s beretning indeholder igen i år en masse spændende og vigtige punkter.

  • Bevilling fra Nordeafonden.
  • Jolle projektet
  • Bådbank
  • Nye søledelseskurser
  • Arbejdsstof
  • Budget - hvad skal vi i 17?
  • Relationer til DDS (orientering om mødet med korpsledelsen)
  • Forsikringer
  • Internationalt arbejde, herunder Eurosea
  • Orientering om ny aftale med dds uddannelse
  • Søledermødeworkshop


Foreløbigt program:

Fredag

Kl. 20.00 Hytten åbner

kl. 21.00 Hjemmesiden

Kl. 23.00 Reception for nye deltagere

Kl. 24.00 Natmad


Lørdag

Kl. 09.00 Morgenmad

Kl. 09.45 Morgensamling - inkl. landet rundt og information om valg

Kl. 10.00 Workshop om arbejdsstof ved dds program

Kl. 13.00 Frokost

Kl. 13.45 Opsamling på hjemmeside.

Kl. 13.30 Workshop om søspejd i fremtiden inkl. pause (2020 plan)

Kl. 17.00 Beretning fra søa

Kl. 19.00 Aftensmad

Kl. 20.00 Regionalmøder

Kl. 21.00 Aftenunderholdning (senest)


Søndag

Kl. 09.00 Morgenmad

Kl. 09.45 Morgensamling

Kl. 10.00 Valghandling

Kl. 11.00 Evaluering

Kl. 12.00 Frokost og farvel


Ændringer kan forekomme


For nærmere info eller spørgsmål kontakt Soa@list.dds.dk


Med søspejderhilsen

SØA

Pris: 350,00

Tilmelding til dette arrangement er lukket fordi arrangementet er startet

Hvor

Arsenalvej 10
1436 København K
Danmark
+4532640050
info@dds.dk

Tidspunkt

Fra 18-03-2016 00:00
Til 20-03-2016 00:00

Arrangør

Det Danske Spejderkorps