Tivolitur 2021 ledere og hjælpere
25-09-2021 10:00 til 26-09-2021 11:00
12. Århus Gruppe
Lige om lidt skal vi på Tivolitur – vi glæder os!
Mødested: Ceres Park og Arena, Stadion Allé 70, 8000 Århus. Alle fra 12. Århus mødes her og følges ind i Tivoli. Her slutter vi også.
Mødetid: Lørdag kl. 10.00
Afhentningstidspunkt: Søndag kl.11.00
Vi har været så heldige at få en lejrplads inde i Tivoli, hvor vi skal bygge bivuak. Til orientering er det knapt så varmt som i telt – pak derefter!
PAKKELISTE
Uniform og spejdertørklæde. Tørklædet skal være yderst uanset vejret.
Knive, økser og lignende skal blive hjemme!
PAKKELISTE TIL DAGSRYGSÆK:
En stor, lækker madpakke til frokost lørdag
En drikkedunk fyldt med vand
Regnjakke og regnbukser
Lommepenge (max 100 kr.)
Håndsprit
Hver patrulje skal medbringe en smartphone og eventuelt powerbank – aftal indbyrdes på spejdermødet
Eventuel medicin der skal bruges om dagen
Spejderen skal kunne gå med rygsækken på hele dagen.
Skriv navn + 12. Århus på alt, så glemte ting kan finde tilbage til deres ejermand igen.
PAKKELISTE TIL LEJRBAGAGE:
Denne bagage skal spejderen selv kunne bære til et opbevaringssted i Tivoli, som aflåses. Vi kan ikke komme i bagagen før kl. 17. Det er vigtigt, at ting der skal bruges i løbet af dagen ikke er pakket i denne bagage. Skriv navn + 12. Århus på alt.
Sovepose
Liggeunderlag
Ekstra (fleece) tæppe
Varmt nattøj, gerne uld
Tallerken, krus, bestik og viskestykke samlet i en pose
Toiletsager (Tandbørste og tandpasta)
Eventuel medicin
Lommelygte
Et helt sæt skiftetøj
En varm trøje/jakke
Eventuelt hue/vanter
Ørepropper (der kan være støj i området efter sengetid)
-----------------
Vi tager i Tivoli igen, hvor spejderne uddannes på RUMAKADEMIET.
Den 2 5.-26. september 2021
Mikroer deltager lørdag fra kl. 10.00-20.30.
Mini, junior og trop deltager fra lørdag kl. 10.00 til søndag kl. 11.00.
Vi starter og slutter her: Ceres Park og Arena, Stadion Allé 70, 8000 Århus
Start: Lørdag den 25.9 kl. 10.00.
Slut: Søndag den 26.9 kl. 11.00.
Du kan tilmelde dig som:
1) Leder/hjælper som deltager lørdag kl. 10 til søndag kl.11. (Gruppen betaler 350 kr. for denne plads)
2) Leder/hjælper som deltager lørdag kl. 10 til 20.30 med mikroerne. (Gruppen betaler 315 kr. for denne plads)
3) Postmandskab (leder/hjælper) som deltager lørdag kl. 12 til løbet er slut om eftermiddagen. (Gruppen betaler 65 kr. for denne plads)
1) og 2) har indgang, turbånd til Tivoli, aftensmad lørdag. 3) har indgang til Tivoli under løbet (ca 12-17), ikke andet.
Pakkeliste: Stor madpakke til lørdag, regntøj, spisegrej, evt. sovepose, liggeunderlag, toiletsager og lommepenge.
Sidste frist for tilmelding er: 30.5.21 kl. 18.00. Det er ikke muligt at tilmelde sig herefter.
Ledige pladser: 0