Vandredag efterår 2025 (alle spejdere, søskende, forældre og bedsteforældre
24-10-2025 19:00 til 25-10-2025 17:00
Knud Rasmussen Gruppen
Familiespejd, Mikroer i Knud Rasmussen Gruppe, Minier i Knud Rasmussen Gruppe, Juniorer i Knud Rasmussen Gruppe, Trop i Knud Rasmussen Gruppe, Klan i Knud Rasmussen Gruppe, Ledere
Program for vandredagen. Ændringer kan komme, så det vil derfor være en god ide at læse programmet igennem igen ugen op til arrangementet.
Tag dine forældre og bedsteforældre med
Distancer: 50, 30, 20, 15, 10, 5 og 2½ km (i alt 7 forskellige)
- Familiespejdere går 2½km.
- Mikroer går 5km.
- Minier kan vælge mellem både 5, 10 og 15km, man skal dog have gået hhv. 5 og 10km før for at vælge hhv. 10 og 15km.
- Junior kan vælge op til 20 og 30km, man skal dog før have gået hhv. 15 og 20km.
- Trop og Klan kan vælge 50km forudsat at de tidligere har gået 30km.
Man skal ud over en distance også tilmelde sig til enten:
- Kun vandre (gratis)
- Vandre og spisning (27 kroner)
- Kun spisning (27 kroner)
Betaling foregår via hjemmesiden og prisen dækker for maden.
Vi ender alle i hytten ca. kl. 17 til kaffe og fællesspisning for forældre og børn og udveksling af vandrehistorier.
Snak gerne med din leder om hvilken distance du går, men husk at tilmelde dig på hjemmesiden.
OBS! Forældre og bedsteforældre må meget gerne vandre med, men husk at du som forældre selv sørger for at vandre i spejdernes tempo.
Det er vigtigt at være klar til start til tiden. Der kommer spejdere der går længere distancer og de venter ikke! Hvis man har spørgsmål kan man ringe til lederen der er tovholder på den enkelte distance.
Tovholderne sørger for 1. hjælpsgrej, kort og vand, -så man kan opfylde ved 20, 15, 10 og 5 km.
Hvis man har hund med, skal den holdes i snor.
Vandredagen er arrangeret af Lederne. Vores formand Jacob står for suppen.
Beskrivelse af de enkelte distancer:
50 km (kun for Trop/Klanen):
Afgang: Fredag 24/10 kl. 19.00 Man har selv spist inden. Husk morgenmad og frokostmadpakke til lørdag - sovegrej mm bliver kørt til overnatningsstedet. Husk ydermere en turtaske til madpakke og vand/snacks
Mødested: <afklares>
Tovholder: Jesper Mollerup
Kontakt: Jesper Mollerup - 4243 5806
30 km:
Afgang: Lørdag 25/10 kl. 8.15
Mødested: Julemærkehjemmet i Kregme, Kildemosevej 15, 3310 Ølsted
Tovholder: Zitta Sommer
Kontakt: Zitta Sommer - 5096 8124
20 km:
Afgang: Lørdag 25/10 kl.11:10
Mødested: Dronningholms slotsruin, Auderødvej, 3300 Frederiksværk
Tovholder: Gerd Skov Andreasen
Kontakt: Gerd Skov Andreasen - 5361 4944
15 km:
Afgang:Lørdag 25/10 kl. 12:35
Mødested: Frederiksværk lystbådehavn (autocamper plads), Havnelinien 10K, 3300 Frederiksværk
Tovholder:Jesper Hossy
Kontakt: Jesper Hossy - 5195 4284
10 km:
Afgang: Lørdag 25/10 kl. 14
Mødested: Brugsen i Torup, Torupvejen 156, 3390 Hundested
Tovholder: Sanne Thomsen
Kontakt: Sanne Thomsen - 2172 3423
5 km:
Afgang: Lørdag 25/10 kl. 15:30
Mødested: Den store P plads Nøddebovejen, Nødebovejen 202, 3390 Hundested
Tovholder:Ilona Pavelic
Kontakt: Ilona Pavelic - 2929 0461
2½ km:
Afgang: Lørdag 25/10 kl. 15.30 (OBS! starttidspunkt er samme som 5km, så de små ben har tid til at få lidt forspring)
Mødested: Parkeringspladsen ved Shelter Ullerup Skov
Tovholder: Kasper Tartufo Magh Otto
Kontakt: Kasper Tartufo Magh Otto - 3165 3154
Ledige pladser: 99