Webinar - Søfartøjscertifikater i Medlemsservice

02-06-2025 19:00 til 02-06-2025 21:00

Lær hvordan din enhed håndterer søcertifikater i Medlemsservice.


Dette webinar henvender sig til Søkyndige, Enhedsledere (Ex. Gruppeledere og Divisionschefer) og Bestyrelsesforpersoner i enheder der ejer eller lejer/låner søfartøjer for en længere periode.

Fra i år er Det Danske Spejderkorps gået over til elektronisk behandling af søfartøjscertifikater.

Alle kendte certifikater er allerede oprettet i Medlemsservice og afventer gennemgang af enhedernes søkyndige, samt digital underskrift af enhedernes søkyndige, enhedsleder og bestyrelsesforperson, inden de kan godkendes af Korpsets fartøjsansvarlige.

Mange enheder er allerede godt i gang, og nogle er ikke startet endnu, men det er vigtigt at alle kommer i mål inden deadline d. 1/7.

På dette webinar, gennemgår vi fartøjsmodulet i Medlemsservice og viser i praksis, hvordan eksisterende certifikater behandles og godkendes, samt hvordan man opretter nye certifikater og hvordan man afmelder certifikater for både der ikke længere er i enhedens besiddelse.

Der vil være tid nok til spørgsmål undervejs og vi bliver hængende online bagefter, hvis der er noget der skal uddybes yderligere.

Webinaret foregår via Microsoft Teams og link til deltagelse udsendes til alle tilmeldte, inden start.

Inden webinaret, opfordrer vi til at man læser vejledningen, som findes på: https://dds.dk/artikel/vejledning-i-fartoejscertifikater-i-medlemsservice



Tilmelding til dette arrangement lukker 30-05-2025 23:59

Tidspunkt

Fra 02-06-2025 19:00
Til 02-06-2025 21:00

Arrangør

Det Danske Spejderkorps