Grupperådsmøde BEMÆRK mødet er virtuelt pga. Corona-restriktionerne
23-03-2021 18:00 til 23-03-2021 19:00
1. Otterup Gruppe
Familiespejd i 1. Otterup Gruppe, Mikroer i 1. Otterup Gruppe, Minier i 1. Otterup Gruppe, Juniorer i 1. Otterup Gruppe, Trop i 1. Otterup Gruppe, Klan i 1. Otterup Gruppe
INDKALDELSE TIL GRUPPERÅDSMØDE I 1. OTTERUP
TIRSDAG D. 23. MARTS 2021 KL. 18-19
MØDET ER VIRTUELT PGA. CORONA-RESTRIKTIONERNE
Hermed indkaldes alle forældre til 1. Otterups Grupperådsmøde
I år er intet som det plejer, så vi mødes på Teams
Det er vigtigt at deltage og vise interesse for jeres børns aktiviteter i vores spejdergruppe.
Deltagelse er gratis, men tilmelding med antal voksne og børn er nødvendig på www.1otterup.dk
Gruppen sørger for en snack-pose til de familier, som tilmelder sig og deltager i mødet. Sammen med link til mødet får I oplyst, hvor og hvornår snack-posen kan hentes.
Vi beder jer tilmelde jer senest 8. marts 2021 – overhold venligst fristen aht. indkøb og planlægning.
Beretninger, regnskab og budget er vedhæftet her
Dagsorden til Grupperådsmøde d. 23. marts 2021
1) Valg af dirigent og referent.
2) Godkendelse af beretning fra bestyrelsen og ledergruppen.
3) Fremlæggelse af årsregnskab for 2020 med status, til godkendelse.
4) Behandling af indkomne forslag.
5) Væsentlige beslutninger om gruppens fremtid, herunder: a. forelæggelse af planer for indeværende år.
b. beslutninger i øvrigt om gruppens udvikling, spejderarbejde m.v.
c. vedtagelse af budget for indeværende år, herunder fastsættelse af medlemskontingent.
6) Fastsættelse af antallet af bestyrelsesmedlemmer under hensyntagen til § 14.5.
7) Valg til bestyrelsen af:
a. bestyrelsesformand
b. kasserer og medlemsansvarlig
c. unge
d. ledere, herunder mindst en gruppeleder
e. forældre
f. suppleanter
8) Valg af gruppens to medlemmer af Korpsrådet.
9) Valg af gruppens fem medlemmer af divisionsrådet.
10) Valg af revisor og en revisorsuppleant.
11) Evt.
12) Tak for i aften!
Forslag til behandling skal være hos formanden senest d. 8. marts 2021.
Med spejderhilsen
Bestyrelsesformand Martin Vogensen E-mail: formand@1otterup.dk
Alle, som tilmelder sig, vil i god tid før mødet modtage link til mødet – og det vil være muligt med
lidt teknisk assistance dagen før mødet, hvis I har brug for det