PLUS-start - PLUS T
16-10-2022 12:00 til 22-10-2022 13:00
Viborg
PLUS-start deltagerbetingelser 2022
Datoer
Søndag d. 16. oktober til lørdag d. 22. oktober.
OBS! Du skal kunne deltage på hele kurset.
Alder
Som deltager på PLUS-start skal du være mellem 16 og 20 år ved kursets start.
OBS! Man skal være senior for at kunne deltage på PLUS-start, da det er et seniorkursus.
Tilmelding
Tilmeldingen åbner onsdag den 18. maj kl. 12.00, og tilmeldingsfristen er torsdag den 1. september kl. 12.00. Tilmelding foregår efter først til mølle-princippet.
Efter fristen er det muligt at tilmelde sig ventelisten, men vær opmærksom på, at der vil blive lagt et administrationsgebyr på 250 kr. oveni deltagerprisen, hvis du får tildelt et kursus. Du vil blive kontaktet, hvis der bliver en ledig plads til dig.
OBS: Din tilmelding er først gået igennem, når du har modtaget en kvittering og/eller kan se din tilmelding på Min side under Arrangementer.
Deltagerbrev
Ca. 3 uger før kurset starter, modtager du et deltagerbrev med praktiske oplysninger som pakkeliste, deltagerliste osv. fra din kursusleder. Kurserne sender deres deltagerbrev pr. mail, så det er en god idé både at tjekke din indbakke og mappen med junkmail.
Kursuspris og betaling
Det koster 2.150 kr. at deltage.
Har du aftalt, at din gruppe betaler, skal du anføre din gruppe som betaler i tilmeldingen under ’Faktura til’. Så får din gruppe tilsendt en faktura, efter kurset er afholdt. Gruppen skal godkende betalingen.
Betaler du selv for din kursusdeltagelse, vælger du ’Betal nu (med betalingskort)’ og du kan betale med det samme.
Betaler en tredjepart, vælger du ’Anden’, og skriver oplysningerne på den, som skal have tilsendt en faktura på din deltagelse.
Du eller din gruppe skal selv betale for transporten til og fra kurset.
Afbud
Din tilmelding er bindende, når den er tastet i Medlemsservice. Bliver du forhindret i at deltage, skal du straks meddele dette til Korpskontoret på kursus@korpskontoret.dk.
Afbudsgebyret er følgende:
● Ved afbud frem til (og med) den 12. september opkræves ikke afbudsgebyr.
● Ved afbud herefter (13. september – 16. oktober) opkræves hele kursusbeløbet.
Du skal melde afbud ved at kontakte Korpskontoret indtil onsdag den 12. oktober kl. 12.00. Herefter skal du melde afbud direkte til kursuslederen, hvis kontaktoplysninger vil fremgå af deltagerbrevet.
Tilmeldingsfrist
Din tilmelding skal være indtastet og registreret i Medlemsservice senest den 1. september kl. 12.00. Dobbelttjek at du modtager en bekræftelsesmail, når du har tilmeldt dig for at sikre, at din tilmelding er gået korrekt igennem.
Bemærk: Tilmelding efter tilmeldingsfristen koster 250 kr. i administrationsgebyr, som vil blive lagt oveni deltagerprisen, såfremt du bliver tildelt en plads på et kursus.
Vis hensyn! Kan du alligevel ikke komme med, så meld afbud med det samme – så kan en anden få din plads.
Tilmelding af andre
Hvis du tilmelder en anden spejder end dig selv, kan du vælge denne spejder øverst i tilmeldingen, under feltet: ’Deltager’ i stedet for dig selv. Her vises alle de spejdere, som du er enhedsansvarlig for inkl. dig selv.
Hvis du skal tilmelde flere spejdere på én gang, kan du klikke på ’Tilmeld flere deltagere’.
Når du kan bekræfte din tilmelding, klikker du på ’fortsæt’. OBS: Tilmeldingen er først gået igennem, når I har modtaget en kvittering via e-mail og/eller kan se tilmeldingen på spejderens Min side under Arrangementer.
Driller din tilmelding?
Enkelte oplever, at de ikke kan afslutte tilmeldingen via knappen 'Fortsæt'. Driller det, vil vi anbefale at prøve en anden browser, fx Google Crome eller Microsoft Edge. Er din browser ikke opdateret, kan dette være årsagen. Driller det forsat, kan vi hjælpe dig med din tilmelding.
Hvis du eller din leder har spørgsmål til eller brug for hjælp med tilmeldingerne, er I altid meget velkomne til at kontakte Korpskontoret enten via tlf. 32 64 00 77 eller på kursus@korpskontoret.dk.
Ledige pladser: 8