PUF - for 2. års juniorer (i pinsen 2024)
17-05-2024 17:00 til 20-05-2024 15:00
Brønshøj-Husum Gruppe
Juniorer i Brønshøj-Husum Grup
Kære 2. års juniorer (juniorer der går i 5. klasse, og er 11-12 år) - og jeres forældre
Det Danske Spejderkorps har et supergodt tilbud til jer - I kan komme på kursus i Store Bededagsferien sammen med juniorspejdere fra hele Danmark. Kurserne hedder PUF - og er kurser i patruljeliv, hvor man både får nye spejderskills og nye spejderkammerater i en fantasifuld ramme. Man sover i telt og laver mad på bål - det hele styres af erfarne spejderledere som sikrer at det bliver en både sjov og tryg oplevelse.
I kan læse alt om årets PUF på dds.dk/puf
Brønshøj-Husum Gruppe giver tilskud til deltagerbetalingen og transporten, så det koster kun 300 kr. for dig at komme med!
Hvordan kommer du med?
Tilmelding sker direkte via korpset - https://medlem.dds.dk/event/id/51452/register
Det er samme system (Medlemsservice) som gruppen bruger til tilmeldinger - log-in er det samme. Under info om leder skal I skrive: Ingeborg Vind, 61701704, ingeborg.vind@gmail.com
Vælg gruppen som betaler. Efter tilmelding sendes en opkrævning fra gruppens kasserer på 300,- som skal betales før end kassereren godkender gruppens betaling & spejderens deltagelse.
Tilmeldingsfristen er 9. april kl 12. Herefter får man besked om hvilket kursus man har fået plads på.
Gruppen dækker også den billigste offentlige transport til/fra kurset ved at sende kvittering på billetter snarest muligt efter kurset.
NB om afbud
Vis hensyn: Bliver du forhindret i at komme på kursus, så meld afbud med det samme, så en anden kan få glæde af din plads. Og så gruppen ikke skal betale for din deltagelse - vi vil blive opkrævet den fulde deltagerpris (1400 kr.), hvis du udebliver.
Skulle du blive forhindret i at deltage, skal du hurtigst muligt meddele dette til Korpskontoret via mail: kursus@korpskontoret.dk eller tlf. 32640050.
Dit afbud er først registreret, når du har modtaget en bekræftelse fra Korpskontoret, eller du kan se dit afbud i Medlemsservice på Min Side under fanen Arrangementer.
Ved afbud senere end d. 9. maj kl. 12 skal afbuddet meldes direkte til kursuslederen. Kontaktoplysninger vil fremgå af deltagerbrevet.
Afbudsgebyret er følgende:
Ved afbud frem til den 25. april opkræves ikke afbudsgebyr.
Ved afbud herefter (fra den 26. april) opkræves hele kursusbeløbet.
Spejderhilsen juniorlederne